LabVIEW

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

shmittrigger in snelheidsmeting project met twee analoge sensoren

ik heb een project voor het meten van snelheid van een voorwerp(stuk isomo) die door een ventilator omhoog geblazen wordt in een buis , ik heb daarvoor twee analoge sensoren (LDR's)  die ik inlees via een NI USB-6251 ,  daarvoor is er een programma dat perfect werkt , maar ik moet nu er voor zorgen om een scmttrigger circuit in dit project te integreren om zo twee schakeldrempels te creeren ,een voor het aangaan van de led's en een voor het uitgaan van de leds als de voorwerp passeert .

ik heb op een andere forum een paar mogelijke shmitttreggers gevonden die bij mijn toepassing zouden kunne passen , maar op een of andere manier loopt het programma altijd vast als ik mijn versie op run zet , ik zou niet weten wat de fout zou kunne zijn , ik heb ook niet zo veel verstand van labview .

is er iemand die me kan helpen ? 

0 Kudos
Message 1 of 3
(2,796 Views)

Hallo Sina,

grappig om eens nederlands hier te lezen.

Ik denk dat je probleem bestaat uit het feit dat je een while loop in een andere while loop hebt zitten.

Verwijder de binnenste while loop (degene met stop twee), en koppel de shift registers (met de driehoekjes) aan de buitenste while loop

Ton

PS. Sorry too all, it is just too nice to see some dutch once every blue moon

Free Code Capture Tool! Version 2.1.3 with comments, web-upload, back-save and snippets!
Nederlandse LabVIEW user groep www.lvug.nl
My LabVIEW Ideas

LabVIEW, programming like it should be!
0 Kudos
Message 2 of 3
(2,791 Views)

hoy TCPlomp  

die while loop was inderdaad het probleem, bedankt  voor u uitleg .

0 Kudos
Message 3 of 3
(2,732 Views)