LabVIEW

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

xy graph con coordenadas

Solved!
Go to solution
Hola a todos, de antemano un agradecimiento a quien me pudiese ayudar; Quiero dibujar en el XY GRAPH pares de coordenadas por ejemplo (10, 20), pero dichas coordenadas las estoy tomando de una base de datos de Access. Logro leer todos mis datos, solo manejo dos columnas "X, Y", pero no puedo graficar nada.
En conclusión, necesito realizar un VI que me realize un dibujo (cualquier dibujo de líneas) en XY GRAPH, mediante pares de coordenadas que se toman desde una base de datos creada en access. 

Espero me puedan ayudar

GRACIAS
0 Kudos
Message 1 of 6
(2,785 Views)

Can you give an example of the data that you are trying to plot and the code that you are using to plot this data?

Tim
GHSP
0 Kudos
Message 2 of 6
(2,772 Views)

Hi Tim,

Well I just worked all night, so I made something. Now I can plot my draw, but right now I want to know if there is a short way to do it.
For this, I made a Data base in Microsoft access program, it has just two colums that their fields were called X and Y, also i made a DSN access file. So, I repeat my question. ¿There isn't a short way to do it ?

Well,  I give an example.

Thanks for all.

0 Kudos
Message 3 of 6
(2,768 Views)
0 Kudos
Message 4 of 6
(2,765 Views)

Hi TIM,
Well, thanks for the answer, just one thing, can you save it in version 2010, I don't have the 2011.
Thanks for all.

Emmanuel

0 Kudos
Message 5 of 6
(2,758 Views)
Solution
Accepted by topic author emvalo
Message 6 of 6
(2,755 Views)