06-02-2008 09:59 AM
06-02-2008 10:00 AM
Donc je voudrais que quelequ' un me corrige ce progamme pourque je puisse detecter les pic et les enregistrer dans un tableau.
Merci d'avance
Georges
06-03-2008 07:02 AM
Hi,
This part of the Forum is in English; please write your question in English. You have the French Forum here 😉
About your application, please read the Getting Started in DAQmx to code properly your different tasks. Basically, you define and initialize your task in your loop, do it out of the While Loop to gain in term of loop speed. To detect peaks you have a VI, functions palette- >> analyze >> signal processing >> time domain >> peak detector.vi
Finally, you have many examples in the LabVIEW Help to know how to use the DAQmx functions or write to a Spreadsheet VI.
06-10-2008 07:26 AM
06-10-2008 07:58 AM
Bonjour,
Merci d’être venu sur le Forum de National Instruments.
Je ne suis pas sur d’avoir bien compris votre question. Si votre but est de créer un tableau de control voici le lien vers l’aide de LabVIEW. Sur votre face avant créer un Tableau, Matrice et Cluster >> Tableau, puis créer un indicateur numérique. Faites un glisser déposer du numérique dans le tableau. Vous obtenez ainsi un tableau de contrôles numériques.
J’espère avoir répondu à votre question ![]()
06-10-2008 08:59 AM